Zahrnovala online i offline komunikaci a zaměřila se na dvě klíčové cílové skupiny. Obyvatele Karlovarského, Ústeckého a Moravskoslezkého kraje s ambivalentním postojem k ukotvení Česka na Západě. A také na mladé lidi, které politika nezajímá a vstup do NATO nezažili.

Facebook s edukativním obsahem mířil na starší publikum ve zmiňovaných regionech, zatímco na Instagramu jsme pracovali s popkulturně zaměřeným obsahem. Díky chytře zvolené strategii jsme na sociálních sítích dosáhli přes 7 milionů zobrazení a 36 tisíc interakcí. Zapojili jsme i šest influencerů, jejichž příspěvky vygenerovaly dalších 1,3 milionu zobrazení.

Součástí kampaně byla také putovní výstava, která navštívila celkem tři města a přilákala přes 653 tisíc návštěvníků včetně organizovaných návštěv středoškoláků. Vše doplnilo PR s mediálním zásahem přes 2

miliony čtenářů.

Zpět do výpisu případovek