Na začátku spolupráce jsme si s klientem definovali reklamní strategii zaměřenou na konverze, kterou průběžně optimalizujeme dle aktuálních potřeb. K oslovení stávajících i nových zákazníků tak můžeme volit ideální mix kanálů Google Ads, Sklik a Meta.

V minulém roce jsme navíc realizovali úspěšnou brandovou kampaň na posílení spontánní znalosti značky v ČR. V remarketingové fázi kampaně jsme se dostali na průměrnou hodnotu CPV pouhých 0,20 Kč.

Z počátečního neúplného a nepříliš funkčního cílení se nám povedlo rychle najít cestu ke stabilnímu nastavení, se kterým se dlouhodobě daří plnit stanovené KPIs. Za rok 2024 přesáhl obrat z našich kampaní 114 milionů Kč na českém trhu a 4,9 milionu eur na Slovensku. Investice se tak v průměru vrátily více než 90krát v obou zemích!

Zpět do výpisu případovek