Zaprvé jsme připravili spolupráci s organizací Oktagon MMA, což umí být podobně krvavá zábava jako Hra na oliheň, a udělali kompletní takeover jejich 65. turnaje v O2 Aréně.
Za druhé jsme Hru na oliheň zabalili jako ten nejlepší vánoční dárek pod stromeček a přidali dekorace: nepřehlédnutelnou panenku Young-Hee v pražském OC Máj, 3D plochy jako z Times Square, optické iluze
v tunelu metra (mezi prvními značkami vůbec), epický murál na Smíchově... K tomu stovky strážců v růžovém po celé Praze nebo hraní korejské hry ttakdži v metru s fanoušky i influencery, jako byli Mikýř a Chili Ta Thuy.
Umíme zkrátka dodat špičkovou kampaň v souladu s těmi nejnáročnějšími standardy. A doufáme, že Hra na oliheň se dočká podobně šťastného konce, jakým bylo pro Netflix těch 68 milionů zhlédnutí druhé řady za pouhý týden od premiéry.