Nemohly nechat bez povšimnutí, že nám do zpráv a komentářů přistálo už více než 8 tisíc fotek koček od našich fanoušků, počet sledujících na Instagramu narostl o 73 % a získali jsme více než 32 milionů impresí.

Klíčem k úspěchu je naše strategie zaměřená na majitele koček a influencery, kteří profilu dodávají autentický obsah generující stovky reakcí. Ty se daří dále navyšovat díky důslednému community managementu.

V loňském roce jsme navíc vůbec poprvé představili značku médiím. Díky tiskové konferenci a spolupráci s veterinářkou se povedlo edukovat veřejnost o klíčových potřebách a nárocích koček na jejich stravu, která je dle průzkumů řadě lidí stále nejasná. Mediální zásah se vyškrábal na 80 mediálních výstupů s celkovým dosahem přes 32 milionů.

Zpět do výpisu případovek